torstai 1. elokuuta 2013

Laakso 1.8

Oltiin laaksolla tänään hyppäämässä alue 100&110cm. Just kun lähettiin tallilta ajamaan laaksolle päin rupes satamaan ihan kaatamalla, mutta onneks se loppu aika nopeesti.

100cm
Alotin verkkaamaan Vallua aika ajoissa ja otin muutamat hypyt ennen radan kävelyä. Rata oli aika simppeli ja avosteluna A.2.0. Radankävelyn jälkeen otin vielä muutaman isomman pystyn ja okserín. Vallu oli tosi hyvän tuntunen ja rata meni tosi hyvin. Yksi harmillinen puomi tokavikalta esteeltä. Kuitenkin jäi siitä hyvä mieli kun rata oli muuten hyvä. Eli loppu tulokseksi 4vp.








´
110cm
Rata alkoi ihan hyvin, mutta kolmoselle kielto. Ite en yhtään ratasatanut ja seisoin vaan jalustimilla, mutta meni tokalla yli. Loppu rata oli tosi hyvä ja vallu ei kyttäilly yhtään mitään. En nyt enempää selosta näistä kisoista vaan laitan kuvia loppuun.





´

Oon ihan tyytyväinen molempiin ratoihin vaikka ei nollilla päästykkään. Päästiin kuitenkin maaliin molemmíssa luokissa ja vapsu tuntu hyältä. Pitää vaan saada ratoja alle :)



6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja kiva blogi sulla :)
    Käy mielellään kattoo mun blogi :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kiva että tykkäät! :) juu käyn!

    VastaaPoista
  3. Saitko kuvia joltain vai löysitkö joltain kuvasivulta :)? Olin itse nimittäin hyppäämässä 90 ja 100 ja yritän epätoivoisesti löytää kuvia eilisestä :D

    VastaaPoista
  4. Mun kaveri oli kuvaamassa, mutta kuvas vaan mun radat :(

    VastaaPoista
  5. tää on kiva blogi! Ridaan muuten samal tallil missä Tico j VAllu asuu :)
    t. ticofani

    VastaaPoista
  6. Kiitos kiva kun tykkäät! :)

    VastaaPoista