tiistai 13. elokuuta 2013

Haaste


Sain tän haasteen siis Isalta

Ohjeet ovat tälläiset:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan antamiin 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastettaville.

11 asiaa minusta:

1. Asun Espoossa

2. Käyn koulua Kauniaisissa 

3. Olen kahdeksannella luokalla

4. Meillä on kolme ponia

5. Meillä on myös neljä koiraa ja kaksi marsua

6. Minulla on kolme pikkusiskoa

7. Väsyttää 

8. Olen syntynyt 7.4.1999

9. Olen kirjoittanut tätä blogia jo melkein kaksi vuotta

10. Mun huone on tällähetkellä tosi sotkunen

11. Meen kohta nukkumaan



Molspe
<3



Kysymykset jotka sain:

1. mikä oli kesän paras muisto?

Niitä on tosi paljon mutta ainakin se kun olin Kreikassa viikon. 

2. mikä on blogin pitämisessä parasta?

Kivat kommentit


3. Mitkä ovat suosikki blogisi?



4. mitä odotat tulevalta kouluvuodelta?

Ei mitään helppoo...

5. sktaao tätsä sleävä?

Joo :D

6. Mitä haluaisit nyt eniten?

Nukkumaan

7.Onko sinulla lemmikkejä?

Joo. Kolme hevosta, neljä koiraa, kaksi marsua ja kaloja

8. Mitä tekisit jos voittaisit lotossa?


No empä tiiä:D Jotain hauskaa


9. Pidätkö haasteista?

joo

10. mikä on lempiherkkusi?

irtokarkit:3

11. mikä on lempi kouluaineesi?

Köksä






Kysymykset uusille haastettaville:

1. Suklaa vai irtokarkit?

2. Lempi vuodenaika?

3. Miltä tuntui palata takasin kouluun?

4. Millä luokalla olet?

5. Seuraatko jotain urheilulajia?(esim. jalkapallo)

6. Oletko koskaan värjännyt hiuksiasi?

7. Mottosi?

8. Mitä harrastat?

9. Omistatko lemmikkejä?

10. Koska olet viimeksi ollut ulkomailla? Missä?

11. Koulu vai esteratsastus?


Haastan seuraavat blogit: Iida ja ponitJulia ja ponit sekä Kingiä elämää
´
Ettei tästä olis tullu ihan kuvaton, niin lisäsin johonki väleihin muutaman kuvan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti