maanantai 2. huhtikuuta 2012

Lauantaina mä menin alkuverkaks ravipuomeja ja paljon pysähdyksiä ja siirtymisiä. Sitte tein kolmikaarista kiemurauraa. Laukassa menin pumeja puolikaaren muotosena. Vallu oli toosi kiva :)))

Sunnuntaina mä menin ilman satulaa ekaa kertaa :) Mä tein taas paljon pysähdyksiä ja siirtymisiä ja paljon ympyrätyöskentelyä. Vallu oli tosi kiva ;) Aluks se katteli niitä maneesin kulmia, mutta ei enää lopuks. Sekään ei ollu enää pelottavaa ku tallin omistaja tuli traktorin kanssa maneesin ovelle :D
Tässä on nyt pitkästä aikaa kuviva! :D  Kaikki kuvat on sunnuntailta.  Kaikki kuvat on sitte Jumpen ottamia, kiitos! ♥ :)

                                                                         ♥ Hieno poika♥
                                                                       =DD
                                                   Se oli se pelottava maneesin kulma ;D


Tänään mä sitte menin vähä rauhallisemmin. Laitoin ponille vaan loimen ja suojat ja otin liinan. Sitte mä taluttelin eka n. 10 min ja sitte otin ympyrälle. Kerkesin juoksuttaa toiseen suuntaan ja kentällä toiseen, kun se ei ollu jäinen enää. Vallu oli vähä villi :DD mut sitte kun rauhottu ni meni tositosi hienosti ♥ :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti