perjantai 30. maaliskuuta 2012

Sori kauheesti :S

Joo oon pahoillani ku en taas oo kirjottanu...
Eli lyhyesti: Tiistaina mä menin aika tavallisesti väistöjä, ja ympyrätyöskentelyä, sekä puomeja.

Keskiviikkona: Menin vähä rauhallisemmin ku Vallulla oli keskiviikkona rokotus. Kierrettiin eka tallii vähä aikaa ja sitte mentii maneesiin. Siellä oli aika paljon porukkaa ku naapuritalliltakin oli kaks heppaa... :D No mä menin eka iha vaa takaosaa sisään ja ulos ympyrällä. ravissa sekä käynnissä. Sitte tein käynnistä ravista ja laukasta pysähdyksiä. Sitte Laukassa paljon tempon vaihteluita. Sitte loppuravit pitkin ohjin.

Eilen mä menin vähä kavalletteja ja  laukkatyöskentelyä. Mä menin vielä tänäänkin vähä rauhallisemmin. Vallu oli tosi kiva <3
Sori tylsä kuvaton ja lyhyt postaus... Mä yritän vähä ryhdistäytyä nyt näitten postauksien kannalta! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti