perjantai 3. tammikuuta 2014

Hollannissa taas!

Moikka, mä suunnittelin jossain vaiheessa jo tekeväni tänne jonkinlaista joulukalenteria, mutta se tietenkin sitten jäi. Nyt ollaan matkustettu taas Hollantiin!

Jotkut saattaa muistaa, kun olin viime vuoden tammi-helmi-ja maaliskuun Hollannissa treenaamassa. No, nyt ollaan tultu taas Hollantiin, mutta eri paikaan kuin viimekerralla. Tälläkertaa olemme tammi-ja helmikuun täällä. Halusimme kokeilla erilaisia paikkoja ja saada kokemusta monesta erilaisista paikoista, ja siksi olemme nyt eripaikassa kuin viimeksi. Lensimme tänne Keskiviikkona, ja nyt kun kirjoitan on siis Perjantai. Ponit lähtivät rekalla matkaan eilen(torstaina) ja ovat täällä lauantai päivän aikana. Sitten olisi tarkoitus treenata täällä kaksi kuukautta. Yhdet kisatkin ovat jo suunnitteilla, mutta niihin lähtö ponien kanssa on vielä epävarmaa. Kone on mulla mukana täällä, joten mahdollisesti saatte postauksia täältä, jos vain jaksan kirjoittaa :D

Täällä on todella hyvät puitteet valmentautua, paljon paremmat kuin meillä suomessa. Täällä on kolme isoa maneesia, kaksi kävelytyskonetta sekä kaksi kenttää. Meillä on täällä pieni oma asunto, jossa on sängyt, keittiö, vessa ja suihku sekä TV. Vaikka olemme olleet täällä vasta pari päivää, vaikuttaa paikka todella viihtyisältä ja mukavalta. Täällä ei ole lunta eikä varmaan tulekkaan. Täällä on ollut kokoajan plussan puolella ja maa sulana.

Tämä kuva löytyy myös Instagramista: pinjaemiliaa_
     

Terkut Julialta:

Mooi mä oon Pinjan kaveri Julia ja mä oon kans tääl Hollannissa joo mulki oli joskus blogi mut kirjotin varmaa kaks kertaa ja sit poistin sen :) Saatii just tietää et ponit oli ruotsin kohalla ja niitten matka oli menny tosi hyvin, me ollaan laitettu jo niiden karsinat ja kaikki valmiiks täällä päässä. Ne asustaa sellases n.10 hepan tallissa ja kaikki on vierekkäisissä karsinoissa.  Nyt aletaa vähä kuvailee nii täytyy lopetella... Mut terkkui kaikille Pindin blogin lukijoille <3<3   

2 kommenttia:

  1. ♥♥ikävä mut have fun murut! ja muista pindi kirjotella ja jumpeltaki sit terkkuja aina välillä!:)

    VastaaPoista
  2. Eks sul oo kouluu???

    VastaaPoista