torstai 17. toukokuuta 2012

Hieno poni ♥

Oltiin tänään siis alue-este kisoissa Riihimäellä. Mentiin  100cm. Poni oli verkassa tosi reipas ja kuulianen ja herkkä. Otin molempiin suuntiin muutaman kerran pystyn ja okserin molempiin suuntiin kerran. Sitte mentiin odottelee radalle ku edellinen oli radalla. Kaks ekaa ennen mua (olin kolmas) hylättii kieltojen takii ni pikkasen rupes siin vaihees jännittää, mut poni oli iha menos jo siin vaihees vaik ei ollu viel ees meijän vuoro :DD Vallu oli tosi kiva radalla ja tuli iha hyvät paikat jokaselle esteelle paitsi ykköselle ja kakkoselle :P 0-0 rata sielt sitte tuli ja olin iha tosi tyytyväinen Valluun ♥
Mä en tehny tiukkoja teitä uusinnassa, enkä yrittänykkkään, koska oli kauden ekat aluekisat ja samalla mun eka metri :) Niinku varmaan tossa allaolevassa videossa näkyy ni kasilla eli tolla sarajalla minkä jälkeen alko uusinta ni mulla tippu jalustin,  sen takii tein tolle ysille( punanen okseri) ni noin pitkän tien. mut sain sen jalustimen kyl ennen sitä ysii takas :D Nyt kun mä katon tota videoo ni oisin  mä voinu tehä vähä lyhyemmät tiet uusinnassa, mut meni nyt näin ja oon tosi tyytyväinen :) ♥  Vallulla oli tänään 17.5  11w. Synttärit <3 Onnee Vallu♥







      


kisavideo löytyy Tästä :D


6 kommenttia:

  1. Jee! tosi kiva et teillä menee hienosti :) pitää joku päivä tulla moikkaan vapsua ;)! - Iina B.

    VastaaPoista
  2. Joo meillä on menny tosi kivasti ;)) joo tulkaa vaa! :D

    VastaaPoista
  3. aika automaatilta vaikuttaa mut meni kivasti:)

    VastaaPoista
  4. pinjaaa sulle on haaste mun blogis :))

    VastaaPoista