keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Tykkiponit =DD

Mä menin joku 1h 10min. Ja pelkästään ravasin ku maneesis ei saanu laukata ... :( Mä tein aika paljon ympyrällä takaosaa sisään ja ulos ja sitte väistöi ja avotaivutuksii =DD
Poni oli väistöissä ja avoissa tositosi kiva ja toooosi reipas =)
Ympyrällä se oli vähä turhanki reipas mut rauhottu sitte lopuks <3 Vallun mielestä oli aluks tosi pelottava mennä sinne maneesin toiseen päätyyn, mut lopuks sekää ei enää ollu nii pelottavaa ;D Mut ei siltikää säpsyilly tai pelleilly mitään  <333
Tänää poni oli tositosi kiva =)
Meijän piti aluks vaa päästää Ticoo juoksee vähä kentälle, mut ku pohja oli hyvä ni sitte laitettii siihen semmonen iha pikkunen pysty joku 40cm ja hypytettii vähä sitä =D Sitte mä menin selkää ja ratsastin pelkällä riimulla ilman satulaa. Ku Tytti haki mulle kypärän ni sitte mä menin pari kertaa sitä pystyy joku 50cm-60cm <33 Tykittäjä poni oli hieno<3 Harmi ku ei ollu kameraa mukana :( Molemmista poneista ois saanu hienoi kuvii <3 =D
Mä laitan huomenna kuvii siitä eilisestä valmennuksesta ku saan ladattua ne kuvat tälle koneelle =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti